10/02/2013

Entrevista aos tres finalistas da II Gala do Deporte

Alumnado 1º ESO A e B
--------------------------
Entre os 12 finalistas nominados a mellor deportista de base da II Gala do Deporte de Baiona están os compañeiros do CPI Covaterreña Alberto Martíns (2º ESO A) , Laura Soto (3º ESO B) e Jorge González ( 2º ESO B) que practican ciclismo, fútbol, atletismo e vela. Dende Primeiro Expreso quixemos saber máis sobre a súa adicación á vida deportiva a través desta entrevista e aproveitamos para felicitalos por este recoñecemento.

1. Cantas horas adestras a diario?
- Alberto: Entre dúas ou tres horas.
- Laura: Entre dúas e tres horas.
- Jorge: Dous días á semana. Os días festivos tamén aproveito.

2. Por que che gusta tanto este deporte?
- Alberto: Porque desde pequeno foi o deporte que máis practiquei.
- Laura: O atletismo porque é un deporte no que dependo de min mesma e poño a proba a miña resistencia e velocidade. O fútbol e o fútbol sala gústanme porque aprendo a traballar en equipo e cada un achega o mellor de si.
- Jorge: Ao principio entrei por entrar, pero gústame porque case toda a miña familia é mariñeira.

3. No futuro pensas deixalo ou adicarte profesionalmente a el?
- Alberto: Penso adicarme profesionalmente a el.
- Laura: Profesionalmente, sempre que poida compaxinalo coa carreira que estude.
- Jorge: Eu quero seguir, pero coa crise é difícil.

4. Cantos anos levas practicándoo?
- Alberto: Levo practicando o ciclismo oito anos.
- Laura: En fútbol levo tres anos, en fútbol sala levo once e en atletismo, dous.
- Jorge: Este é o meu terceiro ano.

5. É moi duro o deporte que practicas?
- Alberto: Si.
- Laura: En xeral todos os deportes requiren moito sacrificio e adicación.
- Jorge: Si, hai que facer moito esforzo para colgar con vento, cazar… Tamén é duro levar o barco, subilo… 

6. Hai algunha competición ou campionato que lembres de forma especial?
- Alberto: O campionato de España, despois de saír de 60 acabei no posto vixésimo segundo.
- Laura: Si, o torneo de fútbol que disputei en Valencia coa Selección Galega e os Cross Internacionais de Atapuerca e Elgoibar.
- Jorge: Si, unha que fixen moi ben en Ponferrada que quedei de segundo.
7. Cal é a túa dieta diaria?
- Alberto: Como moita pasta, carne, peixe, froita e procuro non tomar “languchadas” e doces.
- Laura: Simplemente procuro seguir unha dieta equilibrada, destacando a pasta.
- Jorge: Teño unha dieta normal.
8. Como imaxinarías a túa vida sen o deporte?
- Alberto: Pois nunca ma imaxinei, desde os tres anos ando na bicicleta e nunca o deixei nin penso deixalo.
- Laura: Non son capaz de imaxinala xa que o deporte forma parte do meu día a día.
- Jorge: Pois gordo, sen poder disfrutar.

9. Es moi competitivo?
- Alberto: Si, teño moito nervio á hora de competir.
- Laura: Sempre dou o mellor de min, pero sen deixar atrás o compañeirismo.
- Jorge: Si, hai que ser competitivo para gañar.

10. Ademais do deporte, tes outras afeccións?
- Alberto: Gústanme os bolos celtas.
- Laura: Si, saír coas amigas, a música…
- Jorge: Ir cos amigos.

11. Quen ou que te animou a practicar este deporte?
- Alberto: Animoume moito meu pai. Un día díxome que había un club de ciclismo en Monteferro e desde alí sempre me animou e tamén contribuíu nos meus adestramentos.
- Laura: Miña nai, que dende pequena me ensinou que non hai deportes para nenos e deportes para nenas, que o deporte é universal, e que se quería podía.
- Jorge: Meu pai e a miña nai que me insistían de pequeno, pero eu non quería ir ; dábame un pouco de medo. Despois dalgúns anos quitóuseme o medo.

Sem comentários:

Enviar um comentário