13/02/2014

Coleccinar

Laura Varela/1ºC
----------------------------------------------
Porque será que a xente colecciona ?
Xa sabedes que se pode coleccionar calquera tipo de obxecto dende o máis sinxelo coma chapas , cromos, libros… , ata as máis estrañas coma cabelos de animais, torradoras, letras; pero dende logo a colección máis rara que eu encontrei é a de Devorah Conat que colecciona comida queimada .

Pero por que se fai isto? Parece ser que é pola identidade de cada persoa, xa que cada colección forma a unha persoa e tamén porque a xente que as fai pensa que esa colección é parte del mesmo. Eu por exemplo si teño una colección. Colecciono as típicas boliñas das que cae neve. Teño unha de cada país ao que viaxei e non me gustaría acabar a miña colección nunca ... Eu empecei cando a miña nai comprou a primeira, que rompín ao pouco tempo; dende entón sentín que a colección era parte de min e agora xa teño 24 boliñas e sigo coleccionando ata que chegue a ter máis de 200 .

Sem comentários:

Enviar um comentário