26/02/2014

Unha artista na familia

Laura Varela/1ºC
-----------------------------------------------------------

Quen ten a sorte de poder dicir que na súa familia hai un artista? Eu si teño  esa sorte.
A miña nai, chámolle artista. Ela é neuróloga, pero gústalle pintar dende que tiña sete anos. Os meus avós non lle podían pagar as clases, pero como a miña avoa era  deseñadora puido ensinarlle un pouco.

Creo que é unha artista, xa que pinta sen pensalo. Sáelle de dentro e iso non o consegue calquera persoa. Ela pinta por afección, porque lle gusta, non para gañar cartos; de feito a maior parte dos seus cadros están na casa e outros na casa das súas amigas, xa que regala algúns dos seus cadros. Ela non é un picasso,  pero pinta moi ben. Un dos cadros que pintou é o “O bico” de Klim, quedoulle bastante ben, tamén pintou algúns cadros orixinais, destacando un titulado “Os meus nenos”. É un cadro no que estamos pintadas  eu e a meu irmá .

Sem comentários:

Enviar um comentário